loading...

وبلاگ موضوع آزاد تبریز

بازدید : 58
شنبه 1 آبان 1400 زمان : 23:27

چنانچه کسب و کار محلی دارید و در یک محدوده خاص فعالیت می کنید ، برای افزایش فروش و خدمات ، تبلیغات نقش به سزایی دارد در میان انواع تبلیغات می بایست ، بهینه ترین گزینه استفاده شود. در میان انواع تبلیغات ، تبلیغات محلی تمام آن چیزی است که یک کسب و کار محلی به آن نیاز دارد.


اگر شما کسب و کاری دارید که در یک محدوده خاص فعالیت می کنید ، حتما تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که چطور می توانید فروش خود را افزایش دهید، آیا اصلا افزایش فروش امکان پذیر است ؟ اعتقاد دارید میزان فروش یک امر شانسی است یا با یک سری راهبردها می توان میزان فروش را افزایش داد؟
در میزان فروش ، آیتم های زیادی موثر هستند که با رعایت هر کدام می توان یک پله به مقصود نزدیک تر شد. انتخاب لوکیشن مناسب برای استقرار مغازه یا فروشگاه ، ارائه محصول با کیفیت ، رفتار مناسب با مشتریان و غیره ، از اصول اولیه ای هستند که تنها مشتریان کنونی را حفظ می کنند.
برای جذب مشتری جدید چه راهبردی وجود دارد؟

تبلیغات مناسب مثل فلش تبلیغاتی می تواند تا حد زیادی ، بر فروش شما و جذب مشتری های جدید اثر گزار باشد.
شیوه های متنوعی جهت تبلیغات کسب و کارهای کوچک و محلی وجود دارد که به برخی از آن ها می پردازیم و مزایا و معایب هر کدام را بررسی خواهیم کرد.
در طراحی کمپین تبلیغاتی برای کسب و کار های محلی ، چند نکته مهم را باید در نظر بگیریم. اول اینکه هزینه تبلیغات باید متناسب با بودجه و پتانسیل های کسب و کار ما باشد.
استفاده از برخی رسانه های تبلیغاتی ، تناسبی با میزان در آمد کسب و کار های محلی ندارد. از طرفی اگر جذب مشتری بیش از پتانسل های خدمت رسانی کسب و کار باشد، نارضایتی مشتری ها را در پی خواهد داشت.
دوم اینکه بر خلاف کمپانی های بزرگ که مخاطب آن ها قشر وسیعی می باشند و وابسته به یک مکان جغرافیایی نیستند ، کسب و کار های محلی تنها یک محدوده مشخص را خدمت رسانی می کنند بنابراین هزینه کردن برای فلش تبلیغاتی سراسری منطقی به نظر نمی آید.
روش های تبلیغاتی گوناگونی پیش روی صاحبان کسب و کار های کوچک محلی وجود دارد.

تبلیغ در رسانه تلوزیون : این نوع تبلیغ هم پر هزینه است و هم اینکه هزینه اضافی برای جامعه ای صورت می گیرد که بیرون از محدوده خدمت رسانی است.
تبلیغ در روزنامه : یکی از ایرادات اساسی تبلیغ در روزنامه ها و مطبوعات ، کم شدن علاقه مردم به مطالعه و در نتیجه بازدید کم این نوع تبلیغات است.
تبلیغات بیلبوردی : بیلبوردها در جاده های اصلی و بزرگراه ها نصب می شوند، که ممکن است در محدوده شهری و شعاع خدمات رسانی کسب و کار ها قرار نگیرد. از طرفی هزینه بالای این نوع تبلیغات با بودجه کسب و کار های محلی همخوانی ندارد.

تبلیغ در مترو : تبلیغ در واگن های مترو هرچند نرخ بازدید بالایی دارد اما درصد بالایی از این بازدید بی فایده است زیرا جامعه مخاطب کسب و کار محلی را شامل نمی شود.
تبلیغ از طریق فضای مجازی : طراحی سایت ، یکی از روش های جذب مشتری از طریق آنلاین می باشد که این روزها مورد استقبال بسیاری از کسب و کار هاست . اما هزینه های راه اندازی و نگه داری سایت برای یک کسب و کار محلی قابل توجیه نیست.
تبلیغات محلی : تبلیغات محلی نوع دیگری از تبلیغات است. این مدل تبلیغات ، به موقعیت جغرافیایی ، بازار هدف و بهینه سازی هزینه ها و بیشترین نرخ بازدید تمرکز دارد.
می توان گفت بهترین نوع تبلیغات برای کسب وکار های محلی ، تبلیغات محلی می باشد که در ادامه به صورت مفصل در مورد انواع شیوه های آن بحث کرده ایم.

که بهترین روش تبلیغاتی پیشنهادی ما فلش تبلیغاتی است

تبلیغات محلی

تبلیغات محلی شیوه ای از تبلیغات است که برای کسب و کارهای کوچک مورد استفاده قرار می گیرد.
کسب و کار های کوچک سهم به سزایی در بازار جهانی دارند و سالانه رشد 20 درصدی را شاهد هستند. کسب و کار های کوچک و متوسط در اقتصاد جهانی از اهمیت بالایی برخوردارند. این نوع کسب و کارها، انعطاف پذیری بیشتری جهت تغییر، دارند و در صورت زیان ،ضرر کمتری را برای علاقه مندان به شغل آزاد به همراه دارند.
تفاوت کسب و کار های کوچک و محلی

کسب و کارهای کوچک را بر اساس ، تعداد پرسنل و میزان فروش ،به 3 دسته خرد ، کوچک و متوسط تقسیم کرده اند.
بسته به اینکه کسب و کار های کوچک در کدام دسته قرار می گیرند محدوده جغرافیایی خاصی را تحت پوشش خدمات خود قرار می دهد. بخشی از کسب و کار های کوچک، در دسته کسب و کارهای محلی قرار می گیرند. به عنوان مثال سالن های زیبایی، مشاوران املاک و ...

معرفی روش های تبلیغات محلی

جواب به این سوال اما و اگر های زیادی دارد ، در واقع برای پاسخ به این سوال که چه نوع تبلیغات محلی بهترین است باید با توجه به نوع کسب و کار و شناخت کامل از محصول و پرسونای مخاطبان صورت گیرد. با این وجود ما تصمیم گرفتیم به بررسی انواع تبلیغات محلی بپردازیم تا هر فردی بتواند بهترین روش و رسانه محیطی را برای کسب و کار خود انتخاب نماید.

پیشنهاد ما فلش تبلیغاتی است

1. تبلیغ در مراکز خرید و هایپرمارکت ها

در سال های اخیر ، مراکز خرید کم کم جای خود را در بین مردم باز کردند و جایگزین راسته های تجاری شدند. مراکز خرید گزینه بسیار مناسبی برای افراد پر مشغله امروزی هستند، زیرا نیاز های مختلف در یک مرکز به صورت یک جا پاسخ داده می شود و سفرهای شهری را کاهش می دهد.
مجتمع های تجاری ، فضاهای گسترده ای دارند از این رو ، فضاهای تبلیغاتی زیادی را در اختیار صاحبان کسب و کار ها قرار می دهند. چانچه در محدوده خدمات رسانی خود، مراکز خریدی وجود دارد. تبلیغ در مجتمع تجاری را در برنامه خود قرار دهید.
هایپر مارکت ها نیز به مرور جایگزین سوپر مارکت ها و میوه فروشی ها و لبنیاتی ها شده اند. هایپر مارکت ها نیز همخوانی زیادی با نیاز مردم شهر نشین امروزی دارند. تنوع کالایی بالا ، یکی دیگر از دلایل پاخور بالای این فروشگاه های زنجیره ای است.
در هر منطقه شهری ، یک یا چند هایپر مارکت متوسط یا بزرگ وجود دارد. سعی کنید فضاهای آن ها را برای تبلیغ در هایپر مارکت ها بررسی کنید و چنانچه مطابق اهداف کمپین تبلیغاتی شما بود، در دستور کار خود قرار دهید.
2. تبلیغ در نقاط استراتژیک

در اکثر محدوده های شهری ، نفاط جاذب جمعیت وجود دارند. اماکن مذهبی ، مانند مساجد ، تکایا ، امامزاده یا اماکن تفریحی مانند شهر بازی ، سینما ، پارک و بوستان ، فرهنگسرا ، اماکن تاریخی ،کافه ها و رستوران های باکیفیت و معروف ، راسته های تجاری شلوغ و غیره ... از جمله نقاط جاذب جمعیت هستند.یکی از کارهایی که در روند طراحی کمپین تبلیغاتی صورت میگیرد، شناسایی این نقاط است.
بعداز اینکه نقاط پر رفت و آمد را شناسایی کردید حالا باید ، بررسی شود که آیا رسانه ای در این محدوده ها وجود دارد. نگران نباشید حتی اگر سازه تبلیغاتی وجود نداشت می توانید هزینه ساخت سازه را تقبل کنید و تا مدت معینی به صورت رایگان از آن استفاده نمایید.
استرابورد ، بیلبورد ، نمایشگرهای شهری ، لمپوست بنر ها ، تبلیغات چریکی و غیره از جمله رسانه های تبلیغات محیطی هستند که می توانید از آن ها بهره ببرید.
3.تبلیغات آنلاین

گزینه دیگری که برای کسب و کارهای محلی پیشنهاد می شود، استفاده از پتانسیل های رسانه های آنلاین است . عموما هزینه های راه اندازی سایت و نگه داری از آن برای یک کسب و کار که تنها محدوده جغرافیایی خاصی را پوشش می دهد هزینه بر بوده و منطقی نمی باشد.
در این میان ، محلات و شهرک هایی هستند که دارای سایت می باشند. معرفی کسب و کار و درج تبلیغ در این نوع سایت ها می تواند بسیار مفید باشد.
از طرفی یک یا چند شبکه اجتماعی پر مخاطب نظیر ، اینستاگرام و تلگرام هم می تواند به گسترش کسب و کار های محلی کمک کند. کمترین فایده ای که شبکه های اجتماعی دارند، معرفی خدمات به مشتری و ارائه یک کاتالوگ از محصولات می باشد.

4.تبلیغ در ایستگاه های مترو ، اتوبوس و تاکسی

در هر منطقه و محله ای حمل و نقل عمومی فعال می باشد. بعضی از شهر ها دارای خطوط مترو هستند که تبلیغ در این ایستگاه ها ، برای کسب و کار ها بسیار سودمند است. در صورت نبود ایستگاه مترو ، ایستگاه های تاکسی و اتوبوس هم گزینه مناسبی برای تبلیغ هستند.
یکی از دلایل نرخ بالای بازدید در ایستگاه ها ، فضای مکث است.
این فضای مکث این امکان را فراهم می کند تا مخاطب زمان بیشتری را برای توجه به تبلیغات داشته باشد. و طراح تبلیغات هم می تواند جزئیات بیشتری را در طرح تبلیغاتی خود بگنجاند.

5.استرابوردها

نوع دیگری از تبلیغات محلی ، سازه های استرابورد ها هستند . استرابورد ها ، تابلو های تبلیغاتی شهری هستند. هزینه استرابورد ها نسبت به بیلبوردها کمتر و نسبت به برخی دیگر از رسانه های تبلیغاتی بیشتر می باشد.
استرابورد ها به دلیل سازه های سبک و ابعاد کوچکی که دارند در اغلب محیط های شهری مانند فضاهای سبز ، پیاده روها ، چهارراه ها ، حاشیه خیابان ها قابل اجرا هستند.

سایت ادنل ، یک نقطه اتصال بین مجموعه های ارائه دهنده رسانه های تبلیغاتی و صاحبان کسب و کار هاست. با مراجعه به سایت ادنل می توانید موقعیت های تبلیغاتی شهر خود را شناسایی کنید و به صورت آنلاین تابلو تبلیغاتی مورد نظر خود را اجاره نمایید.

بازدید : 35
پنجشنبه 22 مهر 1400 زمان : 23:12

هدایای تبلیغاتی بهترین روش جهت قدردانی از مشتریان و کارمندان می باشد. اکثر افراد پس از دریافت هدیه در پی جبران آن می باشند. و اکثرا اینکار را با خرید از آن کسب و کار انجام می دهند. و یا اگر خودشان خرید و یا از آن خدمات استفاده نکنند آن را به دیگران معرفی می کنند.

بهترین شرکت هدایای تبلیغاتی

انتخاب بهترین شرکت هدایای تبلیغاتی برای اغلب افراد کار سختی می باشد. زیرا صاحبان کسب و کارها دائما نگرانند که مشاوره و محصول صحیح و مناسب کسب و کارشان را دریافت نکرده و با شکست روبه رو شوند.

درادامه به مواردی اشاره خواهیم کرد که می توانید بهترین شرکت هدایای تبلیغاتی را انتخاب نمایید.

انتخاب صحیح و درست هدایای تبلیغاتی باعث بهبود کسب و کار شما می گردد.
انتخاب هدیه خلاقانه می تواند باعث جذب مخاطب شود.
بهترین هدیه تبلیغاتی باید یادآور خاطرات خوب از برند و نام تجاری شما باشد.
هدایای مرتبط و کاربردی به مخاطبان هدفتان هدیه دهید.
هدایای تبلیغاتی متناسب با رویداد و فصل و گروه سنی و شاخصه های مهم دیگر انتخاب نمایید.
انواع هدایای تبلیغاتی
tفلش مموری تبلیغاتی

تنوع هدایای تبلیغاتی بسیار بالا می باشد ولی انتخاب هدایای تبلیغاتی برای هر نوع شغل و کسب و کاری متفاوت می باشد و باید متناسب با آن کسب و کار انتخاب شود.

به طور مثال اگر در زمینه تکنولوژی فعالیت می کنید می توانید از فلش مموری استفاده نمایید.

علاوه بر نوع کسب و کار توجه به رویداد ها و مناسبت ها نیز در انتخاب و طراحی هدایای تبلیغاتی مهم می باشد به طور مثال اگر برای شب یلدا از گیفت یلدا استفاده می نمایید بهتر است در کنار استفاده از محصولات مرتبط به کسب و کاری خود از نمادهای شب یلدا نیز استفاده نمایید.
فلش تبلیغاتی

تعاریف هدایای تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی بهترین روش برای تشکر از مشتریان و قدردانی از آنهاست.

هدایای تبلیغاتی باعث ماندگاری در ذهن مخاطبانی و در نتیجه باعث شناخت برند و نام تجاری می شود.

هر چقدر در طراحی و انتخاب هدایای تبلیغاتی خلاقیت داشته باشید باعث شگفتی و جذب مخاطب می شوید.

استفاده از گیفت تبلیغاتی کاربردی و کارآمد باعث ماندگاری بیشتر در ذهن مخاطبین می گردد و باعث تبلیغات بیشتر برند می شود.

کیفیت بالای هدیه تبلیغاتی شما باعث اهمیت شما به شان کسب و کارتان و مخاطبتان می شود.

از جمله هدایای تبلیغاتی پرفروش می توان به موارد زیر اشاره نمود:

خودکارهای تبلیغاتی

استفاده از خودکارهای تبلیغاتی بیشترین استفاده را در بین صاحبان کسب و کارها جهت ارائه هدایای تبلیغاتی دارد. زیرا اکثر صاحبان کسب و کارها بدلیل ارزان بودن خودکارهای تبلیغاتی و ماندگاری بالای آن علاقمند به استفاده از آن هستند. در صورتی که از خودکارهای با کیفیت تر استفاده نمایید باعث استفاده و ماندگاری بیشتر می شود. و برای مدیران رده بالا حتی شما می توانید از خودکارهای فلزی و شیک استفاده نمایید.

خودکارهای تبلیغاتی بدلیل امکان چاپ برند و لوگو و اطلاعات تماس کسب و کاری تاثیر شگرفی در بهبود کسب و کار شما دارند. خودکارهای تبلیغاتی ارزان ترین روش جهت تبلیغات می باشد.

ماسک های تبلیغاتی

استفاده از ماسک های تبلیغاتی امروزه به دلیل بیماری همه گیر بسیار ضروری می باشد و چه بهتر است در شرایط کنونی از ماسک ها به عنوان هدایای تبلیغاتی استفاده نمایید. که هم برای مردم مفید و کاربردی می باشد و همه از آن استفاده می کنند و به طور صددرصدی برند شما و پیام شما دیده خواهد شد. و می توان از آن به عنوان تبلیغات پزشکی استفاده نمود.

سررسید و سالنامه

با شروع سال جدید بازار تبلیغات به شدت داغ می شود. و اکثر کسب و کارهای فعال اقدام به ارائه هدایای تبلیغاتی تحت عنوان سررسید و سالنامه می نمایند. این نوع از هدایای تبلیغاتی برای ارائه دهنده و دریافت کننده بسیار مفید باشد. ارائه دهنده میتواند لوگو و نام تجاری و برند خود را چاپ کرده و حتی در مورد محصول و خدمات خود توضیح دهید و دریافت کننده به جهت درج اطلاعات سالانه خود به آن نیاز دارد.

بازدید : 35
پنجشنبه 25 شهريور 1400 زمان : 16:36

درباره انواع هدایای تبلیغاتی
هدایای تبلیغاتی
هدایای تبلیغاتی و اهدای یک هدیه خودکار تبلیغاتی بهترین روش جذب مخاطب بیشتر برای برندینگ و بازاریابی و ارائه خدمات یک کسب و کار به حساب می آید.اهدای یک هدیه چنان شگفت انگیز است که میتواند یک کسب و کار را تا مدتها در نظر مخاطبان شما ماندگار کند. هدیه تبلیغاتی باید مخاطب را به یاد شما بیاندازد و بتواند با مخاطب ارتباط و تعامل برقرار نماید و این دلیل بر این نیست که حتما باید از هدایای تبلیغاتی خاص و هدایای تبلیغاتی جدید استفاده نمایید بلکه درنوع اهدای آن اگر خلاقیت کافی به خرج دهید نتایج بسیارعالی نصیب کسب و کار شما خواهد شد. مهمترین آن هدایای تبلیغاتی کاربردی ، خاص و خلاقانه هست که دائم می تواند در جلوی چشمان مشتریان شما قرار بگیرد.

ترسیم گران پایتخت بستری بسیار مناسب برای شما صاحبان کسب و کار فرا هم کرده که بصورت آنلاین بتوانید هدیه تبلیغاتی مورد نظر خود را به بهترین شکل ممکن سفارش داده و در سریعترین زمان و با مناسبترین قیمت آن را تحویل بگیرید. دو روش متدوال برای ثبت سفارش امکان پذیر است : روش اول بصورت آنلاین (فرم سفارش آنلاین و یا از طریق تلگرام و یا واتساپ)
و روش دوم بصورت حضوری که با مراجعه به فروشگاه ما امکان پذیر است.

دسته بندی انواع هدایای تبلیغاتی
اهدای یک هدیه تبلیغاتی روشی برای معرفی خدمات و محصولاات یک برند می باشد.این روش تبلیغاتی مکمل روشهای دیگر تبلیغات از جمله تبلیغات رسانه های محیطی ، تلویزیونی و چاپی می باشد.انواع هدایای تبلیغاتی را به لحاظ کارایی تبلیغات و نوع مخاطب و دسته بندی مخاطبان هدیه گیرنده می توان به انواع مختلف هدایای تبلیغاتی خاص ، هدایای تبلیغاتی کاربردی ، هدایای تبلیغاتی لوکس ، هدایای تبلیغاتی مدیریتی ، هدایای تبلیغاتی خلاقانه ،هدایای تبلیغاتی ارزان وهدایای تبلیغاتی نمایشگاهی تقسیم بندی کرد که در ادامه بصورت جداگانه به شرح هر کدام در این مقاله می پردازیم.

هدایای تبلیغاتی مدیریتی:
هدایای مدیریتی
هدیه تبلیغاتی مدیریتی به هدایایی گفته می شود که معمولا برای افراد و مدیرانی با جایگاه ویژه و خاص در نظر گرفته می شود و طبیعتا بهترین نوع ارائه و بسته بندی برای این هدایای تبلیغاتی انتخاب می شود تا در نظر هدیه گیرنده زیبا ونفیس و لوکس جلوه کنند.

انواع هدایای مدیریتی :
1- ست هدیه مدیریتی:
ست هدیه مدیریتی دارای انواع متنوع و گوناگونی است بطوریکه نسبت به بودجه مالی شرکتها میتوان آن را به چند دسته تقسیم کرد و معمولا در انواع مختلف ست هدیه دو تکه ، سه تکه ، چهارتکه و تا حتی 8 تکه آماده و عرضه می شود.
در این ست های هدیه مدیریتی معمولا از چند نوع هدایای تبلیغاتی استفاده میشود:

هدایای تبلیغاتی چرمی شامل : کیف پول چرمی ، کیف مدارک چرم ، جاکارتی چرم ،کیف پاسپورتی چرم و جاکلیدی چرم

هدایای تبلیغاتی الکترونیکی : شامل : فلش مموری تبلیغاتی ، پاوربانک تبلیغاتی ، اسپیکر تبلیغاتی ،رابط شارژر موبایل وانواع یو اس بی هاب
هدایای تبلیغاتی اداری: شامل : انواع خودکار فلزی نفیس ، انواع سررسید و دفتر یادداشت های تبلیغاتی

بازدید : 39
پنجشنبه 25 شهريور 1400 زمان : 0:10

ده نکته برای انتخاب هدایای تبلیغاتی شرکتها

یک .هدایایی انتخاب کنید که دوست دارید به خودتان هم بدهند . بهترین آزمایش برای اینکه بفهمید آیا مشتریان شما از هدیه شما خوشحال شده اند این است که ببینید خودتان چه احساسی نسبت به آن هدیه دارید اگر فکر میکنید که هدیه قشنگی است که از .... تبلیغاتی هم ارزان تر است مشتریان شما هم دقیقا این حس را خواهند داشت .

دو.هدیه ای را انتخاب کنید که با افتخار نام شرکتتان را بر روی آن درج نمایید . مشتریان شما از طریق هر وسیله ای که نام شما بر روی آن باشد با شما در ارتباط خواهند بود و تماس خواهند گرفت . زمانی که می خواهید یک هدیه تبلیغاتی انتخاب کنید هدیه ای درنظر بگیرید که بتواند در مورد شما خوب صحبت کند ( شما را خوب جلوه دهد )

سوم. بهترین هدایای تبلیغاتی آنهایی هستند که گیرندگان هر روز از آن استفاده کنند نه فقط در زمان های خاص

اگرهدف از کمپین تبلیغاتی شرکت شما این است نام شما در ذهن مشتریان حفظ شود آیتم هایی را انتخاب کنید که به صورت روزانه از آن استفاده می کنیم مثل لیوان قهوه خوری ، دفترچه یادداشت های روزانه و ساعت های رومیزی

چهار.نام شرکت خود را در یک جای مناسب بر روی هدیه قرار دهید . ممکن است تمامی هدایای تبلیغاتی جایی برای درج نام شما نداشته باشند اما اگر این قابلیت را دارند در خصوص اهدای هدایای تبلیغاتی در مناسبت های خاص که ارتباط کمی با کسب و کار شما دارند محتاط باشید . در بیشتر مناسبت ها ، یک هدیه تبلیغاتی کوچک که حکاکی شده یا لگوی پرینت شده شما برروی آن است از هدایای شخصی حرفه ای نیز با ارزش تر هستند .


پنج .اگر پیشرفت و ارتقاء مصرف هدف اصلی کمپین تبلیغاتی شماست. هدیه ای انتخاب کنید که به کسب و کارتان مرتبط باشد.اگر قصد دارید هدیه ای بدهید که نام تجاری شما را بیشتر در اذهان مشتریان حک کند هدیه ای بدهید که با کسب و کار شما مرتبط باشد تا در ذهن مشتریان نام شرکت شما بیشتر بماند. مثلاً یک ابزار فروش، یک متر به مشتریانش هدیه می دهد که هر وقت مشتریان از ابزارآلات استفاده می کنند آن را نیز در دسترس داشته باشند که انتخاب خوبی است. قطعا یک خودکار تبلیغاتی به این اندازه نمی توانست جنبه اثرگذاری داشته باشد.

شش. یک هدیه تبلیغاتی که به همکاران و مدیران داده می شود باید تا حدودی شخصی باشد اما نه بیش از حد شخصی اگر می خواهید به مناسبت تعطیلات، اتفاقات خاص زندگی خصوصی مانند تولد، سالگرد ازدواج به کسی هدیه تبلیغاتی بدهید باید از هدایای تبلیغاتی شخصی تر نسبت به هدایای تبلیغاتی حرفه ای تر استفاده کنید. مثلا دادن یک دفترچه یادداشت فانتزی یا پد موس نمی تواند مناسب باشد بلکه باید شخصی تر باشد مثلاً یک حلقه کلید حکاکی شده یا کلاه گلدوزی شده و یا حافظه USB می تواند مناسب این زمان باشد.


هفت. در زمان انتخاب هدیه تبلیغاتی هدف خود را در نظر بگیرید همیشه یک دلیل برای هدیه دادن وجود دارد و آن دلیل به شما کمک می کند تا هدیه تان را انتخاب کنید.هدایای تبلیغاتی حرفه ای کمک می کند تا نام شرکت شما بیشتر شناخته شود و این هدایا به دور از هدایایی خواهد بود که شما به عنوان تشکر به اسپانسرها می دهد.

هشت. تهیه هدایای تبلیغاتی را حتما جزئی از بودجه ی خود قرار دهید.هدیای تبلیغاتی یکی از اجزاء کسب و کارشرکت است، اما در برخی کسب و کارها انتظار می رود که هدایای تبلیغاتی در میان شرکت ها بین همکاران ردوبدل شود پس برای آن بودجه ای تخصیص دهید و عنوان آن را حفظ مشتری یا تبلیغات یا ترویج کسب و کار بگذارید.

بازدید : 90
سه شنبه 23 شهريور 1400 زمان : 22:12

اگر برای برای معرفی محصول یا خدمات خود در سال جدید به انواع هدایای تبلیغاتی و کاربردی مانند خودکار تبلیغاتی، لیوان تبلیغاتی، فلش تبلیغاتی و پاوربانک تبلیغاتی نیاز دارید؛ ما را تا انتهای این مقاله همراهی کنید.

بسیاری از مشاغل تلاش می‌کنند تا مشتریان و مخاطبان خود را بیشتر از رقبا تحت تأثیر قرار دهند. این رفتار یک دلیل دارد و آن اینست که مشتریان محصولات مشابه‌ای را از رقبای آنها خریداری می‌کنند. از طرفی ذاتا همه مخاطبان و مشتریان از اینکه هدیه‌ای را به رایگان دریافت کنند لذت می‌برند. طبق تعریف، کالاهای تبلیغاتی یا همان هدایای تبلیغاتی، محصولاتی غالبا ارزان قیمت و پرکاربرد مانند خودکار، لیوان، فلش، زیر لیوانی، تقویم، پاوربانک و غیره هستند که به مشتری فعلی یا احتمالی هدیه داده می‌شوند. این موارد معمولا دارای نشان سازمان، نام و آدرس شرکت و همچنین اطلاعات مربوط به محصولات و خدمات شما هستند که به عنوان یادآوری‌کننده عمل می‌کنند. این اثرگذاری تخصص تبلیغات نیز نامیده می‌شود. به این ترتیب یکی از روش‌های جلب توجه و یادآوری برند و محصولات شما، هدیه دادن اقلام متنوع تبلیغاتی است. از این سو بسیار مهم است که هدیه‌ای را به مشتریان بدهید که دارای ارزش مطلوب، کاربردی و طول عمر بالا می‌باشد. با این حال این به این معنی نیست که محصول انتخابی شما حتما باید گران قیمت باشد. اگر بودجه شرکتتان اندک است؛ گزینه‌های ارزان و مقرون به صرفه ای در دسترس هستند که می‌توانند به راحتی ماندگار شوند و به شما کمک کنند تا رضایت مشتریان خود را جلب کنید. در زیر چندین هدیه تبلیغاتی بسیار کم هزینه و عالی برای این منظور ذکر شده است.

خودکار تبلیغاتی

اگر قرار باشد فقط نام یک هدیه تبلیغاتی تاثیرگذار را ببریم که تقریبا هر سازمانی بتواند از آن برای یادآوری برند خود استفاده کند؛ آن هم خودکار تبلیغاتی است. تحقیقات نشان داده‌اند که غالبا برای نوشتن همیشه به قلم و خودکار نیاز است. حتی با وجود گوشی‌های هوشمند، همچنان خودکارها پرکاربردترین ابزار یادداشت‌برداری هستند. پس چرا مشتریان بالقوه خود را با خودکار تبلیغاتی که دارای نام و نشان شرکت شما هستند تحت تاثیر قرار نمی‌دهید؟ خودکار تبلیغاتی محصولات همه کاره‌ای است. زیرا هم ارزان و هم کاربردی است.

آنچه تجربه کاری به ما ثابت کرده است این است که خودکار تبلیغاتی رایج‌ترین کالای تبلیغاتی است که بر روی میز کار مدیران و کارمندان یافت می‌شود. حتی ظاهر رنگ پریده برخی از آنها نشان می‌دهد که ماه‌هاست از آنها استفاده می‌شود؛ اما همچنان در قلمدان روی میز حضور دارند. خودکار تبلیغاتی همچنین یکی از به یادماندنی‌ترین موارد تبلیغاتی است که مشتریان می‌توانند دریافت کنند.

شاید این هدیه تبلیغاتی خیلی نوآورانه نباشد؛ اما همانطور که می‌دانید ابزار نوشتن مرسوم‌ترین کالای تبلیغاتی مورد استفاده مشاغل است. اگرچه این کالا بسیار پرطرفدار بوده و ممکن است شرکت‌های رقیب شما نیز آنها را به مشتریان هدیده داده باشند؛ اما این بدان معنا نیست که شما باید از سرمایه‌گذاری روی آنها اجتناب کنید. خودکار تبلیغاتی یکی از بهترین محصولات تبلیغاتی است و هر شرکتی باید به دنبال این باشد که بخش مناسبی از این کالا را در سبد هدایای تبلیغاتی خود جا دهد.

بازدید : 84
سه شنبه 16 شهريور 1400 زمان : 21:47

چگونه خودکار تبلیغاتی به بهبود شرکت کمک می کنند
اگر به دنبال راه خوب دادن خودکار تبلیغاتی تبلیغاتی هستید ، خودکار های تبلیغاتی می توانند انتخاب خوبی باشند.

ایجاد حسن نیت:

آیا آنها را به کارمندان خود ، مشتریان هدف یا سهامداران هدیه می دهید ، یک خودکار شخصی همیشه راهی عالی برای ایجاد حسن نیت نسبت به شرکت شما خواهد بود زیرا تحقیقات نشان می دهد که آنها به عنوان هدایای مفیدی در نظر گرفته می شوند. و همه ما عاشق دریافت هدیه هستیم ، اینطور نیست؟

تأثیر ماندگار :

یک قلم تبلیغاتی برای مدت طولانی مورد استفاده قرار می گیرد و حتی ممکن است یک مکان برجسته دریافت کند ، که روی میز گیرنده نمایش داده می شود. این بدان معناست که فارغ از اینکه مخاطب در هر بار نوشتن شرکت شما فکر می کند ، دیگران می توانند لوگوی شرکت شما را ببینند ، که باعث افزایش دسترسی شما و در نتیجه تأثیر شما می شود.

گزینه مقرون به صرفه :

صرف نظر از محبوبیت ، ابزار نوشتن به دلیل مقرون به صرفه بودن یکی از محبوب ترین هدایا تبلیغاتی شرکتی محسوب می شود. سپس پول ذخیره شده می تواند برای سایر تلاش های بازاریابی استفاده شود و حتی در تجارت مجدد سرمایه گذاری شود.
مخاطبان خاص را هدف قرار می دهد : وقتی اقلامی دارید که به اندازه کافی کوچک است تا حجم زیادی از آن به راحتی حمل شود ، می توانید مخاطبان خاص و مناطق خاص را به راحتی هدف قرار دهید. قلم های شخصی شده می تواند به خوبی محصول یا خدمات ارائه شود ، نمایشگاه تجاری یا حتی تبریک تعطیلات باشد. به طور خلاصه ، شما دسترسی خود را با هزینه کم افزایش می دهید.

تأثیر زیاد :

هدایای تبلیغاتی ، به ویژه خودکار تبلیغاتی ، راهی سرگرم کننده برای جلب رضایت مشتریان ، شرکا و کارمندان است. آنها نه تنها آگاهی و یادآوری نام تجاری را ایجاد می کنند ، بلکه تصویری مثبت برای تجارت شما ایجاد می کنند.
در مورد ارزش ابتکارات برندسازی و تلاش های مشتری مداری سوالی وجود ندارد. و هنگامی که بتوانید به اهداف مقرون به صرفه و در عین حال بهتر دست یابید ، مزایای آن چند برابر می شود.
خودکار تبلیغاتی نه تنها به دلیل توانایی آنها در افزایش حداکثر بودجه ، بلکه در همه کاره بودن یکی از برترین محصولات تبلیغاتی هستند. دفتر خود را با خودکار های آرم جوهر ژله ای ذخیره کنید ، خودکار ها را با خرید هدیه دهید و با ارائه خودکار پلاستیکی یا فلزی که با پیام بازاریابی شما به عنوان هدایای نمایشگاه طراحی شده اند ، حداکثر نمایندگی را از برند خود دریافت کنید .

کاتالوگ محصولات بزرگ ما را خریداری کنید و اقلام سفارشی برای هدیه بازاریابی بعدی یا رویداد مشتری خود ایجاد کنید. از کیف های دستی و بطری های آب گرفته تا خودکار تبلیغاتی های تجاری ، هدف ما در شرکت قلم ملی این است که خرید قلم های تبلیغاتی و محصولات تبلیغاتی را برای شما آسان کنیم.

ما نمی توانیم منتظر باشیم تا به شما کمک کنیم نام تجاری خود را با قلم های تجاری و محصولات تبلیغاتی سفارشی شخصی کنید!

تعداد صفحات : 0

درباره ما
Profile Pic
آمار سایت
  • کل مطالب : 32
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 21
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 11
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 42
  • بازدید ماه : 94
  • بازدید سال : 497
  • بازدید کلی : 4307
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی